23:29

new in

Ostatnio będąc z Michałem na urlopie w Polsce(choć w zasadzie nie wiem, czy ten wypad można nazwać mianem urlopu- nie wypoczęliśmy bowiem kompletnie :D) poniósł nas mały szał zakupów. Oprócz tego, co zwykle ze sobą przywozimy z Polski- czyli przyprawy, olej kokosowy i zupki chińskie, przytaszczyliśmy również drugie tyle ubrań i kosmetyków, co zabieraliśmy w podróż. Moje zakupy są w większości zakupami kosmetycznymi, z których jestem naprawdę bardzo zadowolona. Jeśli chodzi zaś o ubrania, kupiłam niewiele, ale zależało mi na tym, aby ciuchy były dobre gatunkowo i posłużyły mi jakiś czas. A! Skusiłam się nawet na t-shirt z croppa(sklepu którego wręcz nieznoszę!) z bardzo ładnym kwiatowym printem, który możecie podziwiać na jednym ze zdjęć niżej.

 kosmetyki firmy ziaja, seria "liscie manuka" oraz kokosowe mleczko pod prysznic

tusz maxfactor | puder wibo | paleta rozświetlaczy wibo
 całkiem przyzwoite chusteczki do demakijażu z alterra
 t-shirt cropp
skinny jeans zara | stanik esotiq
 ukochane perfumy moschino i love love
buty tommy hilfiger 

7 comments:

  1. Mam nadzieję, że wyjazd był udany :) Najbardziej podobają mi się buty i jeansy. Z kosmetyków miałam te maseczki z Bielendy i żel z Ziaji i byłam zadowolona. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie kosmetyki z zaji sa naprawde mega dobre i zawsze bede je chwalic :) spodnie i buty sa rowniez moimi faworytami! Buziaki

      Delete
  2. mam ten puder wibo i chusteczki z Alterry a z serii liście manuka niedawno zakupiłam krem na noc ;)maseczki z Bielendy też testowałam ;) wszystko się sprawdziło :D

    ReplyDelete
  3. Haha, o prosze! tez jestem bardzo zadowolona z tych produktow :)

    ReplyDelete
  4. Mleczko kokosowe jest naprawdę super.buty mi się bardzo podobają.mam nadzieję że wyjazd udany.

    ReplyDelete
  5. Świetne zakupy! Jestem ciekawa jak sprawdza się u Ciebie Ziaja. Miała ten tonik z liści manuka, ale po kilku tygodniach musiałam go odstawić, bo chyba za bardzo wysuszał mi skórę ;o
    Piękny stanik! <3

    ReplyDelete
  6. Niezły szoping :D Seria kokosowa jest bardzo fajna lubie żel, pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright © 2016 Martyna Krajewska , Blogger